Daiyan Trisha Kerana Kau Lirik Ost Dee

Daiyan Trisha Kerana Kau Ost Dee
  • [ti:Kerana Kau Ost Dee]
  • [ar:Daiyan Trisha]
  • [au: .lrc by malaysia.bloggersragen.com]
  • [length: 03:20]
  • [by: www.bloggersragen.com]
  • [re: Lyrics Grabber]
  • [ve: 1.3.0]
  • [00:00.00] malaysia.bloggersragen.com
  • [00:14.00] Di saat ku menjadi pilihan
  • [00:18.00] Kau menjadikan ku yang pertama
  • [00:22.00] Di saat ku dalam kesedihan
  • [00:26.00] Kau menyanyikan lagu irama
  • [00:31.00] Ku mampu tempuhi halangan
  • [00:34.00] Tapi tidak akan ku mampu tanpamu
  • [00:39.00] Kerana kau berikan ku bahagia
  • [00:43.00] Bila kau menyatakan cintamu
  • [00:47.00] Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
  • [00:51.00] Aku cinta padamu
  • [01:12.00] Di saat ku memikul bebanan
  • [01:16.00] Kau memberikan ku kekuatan
  • [01:20.00] Oh kehadiranmu hanya satu
  • [01:24.00] Sentiasa menemaniku
  • [01:29.00] Ku mampu tempuhi halangan
  • [01:33.00] Tapi tidak akan ku mampu tanpamu
  • [01:39.00] berikan ku bahagia
  • [01:43.00] Bila kau menyatakan cintamu
  • [01:47.00] Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
  • [01:52.00] Aku cinta padamu
  • [01:56.00] Kerana kau berikan ku segalanya
  • [02:00.00] Sabar tanpa ada rasa jemu
  • [02:04.00] Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
  • [02:08.00] Aku cinta padamu
  • [02:12.00] Aku cinta padamu
  • [02:27.00] Dan bersama ku merasa sempurna
  • [02:35.00] Kerana kau berikan ku bahagia
  • [02:37.00] Bila kau menyatakan cintamu
  • [02:41.00] Kerana kau membuatku terlena dalam rindu
  • [02:45.00] Aku cinta padamu
  • [02:49.00] Kerana kau berikanku segalanya
  • [02:53.00] Sabar tanpa ada rasa jemu
  • [02:58.00] Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
  • [03:02.00] Aku cinta padamu
  • [03:06.00] Aku cinta padamu
  • [03:11.00] Aku cinta padamu
Nur atirah Aqilah

Saya suka sgt lagu ni..........I love this song <3<3<3<3<3<3

2/1/14 17:15
Tanpa Nama

Tanpa Nama

the best :)

23/1/14 15:18
nuramira natasya

kak daiyan trisha mcm kakak saya pula besy nyer lagu kak daiyan trisha saya bagi 1000 dn sejuta bilion

25/1/14 21:45
Tanpa Nama

Tanpa Nama

i love this song :)

25/1/14 23:37
Tanpa Nama

Tanpa Nama

best

27/1/14 12:36
Tanpa Nama

Tanpa Nama

suara sdp lagu pon best

27/1/14 20:55
Tanpa Nama

Tanpa Nama

i loveeeeeee this song...........>..............

8/2/14 22:32
Tanpa Nama

Tanpa Nama

best ar...

13/2/14 21:12
Tanpa Nama

Tanpa Nama

awesome .. :) .. this song so much ..

16/2/14 10:10
Tanpa Nama

Tanpa Nama

I love this song and that girl. huhu ^.^

17/2/14 20:17
ashley

ashley

saya suka lagu ini, kerana saya ada tengok dalam televisyen di 611

22/2/14 08:38
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Gelirr best lagu! Skrg ni x ramai remaja yg jdi pnyanyi. Cayalah teruskn usaha dan karya kak daiyan! All the nest

22/2/14 22:03
Najihah Azshar

best gila

23/2/14 02:30
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Bestnye lagu ni

3/3/14 11:00
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Soooooooooooooooo god

5/3/14 18:35
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Beautiful girl and beautiful song!

5/3/14 22:03
Tanpa Nama

Tanpa Nama

I like when ever you drama ! I hope you can reply DAIYAN TRISHA.

5/3/14 22:06
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Kalaula dia kakak ku dia cantik,suara merdu dan selalu senyum.Senyum itu kan sedekah.



8/3/14 16:18
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gooooooooooooooooooooooooooooooood

8/3/14 16:20
Tanpa Nama

Tanpa Nama

I love DAIYAN TRISHA.Dia tu kakak kami sebenarnya.

8/3/14 16:22
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Best giler

13/3/14 19:07
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Suara akak sedap giler dah lah cantik

13/3/14 19:10
Tanpa Nama

Tanpa Nama

gus gus

18/3/14 20:01
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Saya suka sangat dengar lagu ni....Best sangat....

20/3/14 18:08
Tanpa Nama

Tanpa Nama

best gilerf nyanyian dia.kerana kau ..............................

27/3/14 11:28
Tanpa Nama

Tanpa Nama

(Y) muke macam maya karin .best gile lagu ni ^^

3/4/14 22:29
Tanpa Nama

Tanpa Nama

saya suka bangat lagu ini

26/4/14 10:45
Tanpa Nama

Tanpa Nama

saya selalu dengar lagu kak daiyan di astro ceria

26/4/14 10:49
Tanpa Nama

Tanpa Nama

best glew, I like this song...

14/5/14 13:21
Tanpa Nama

Tanpa Nama

Best la lagu ni,rasa nak nyanyi selalu je la

25/5/14 08:30
Shahrin Abd Wahid

BHXJXJIILDD

13/6/14 16:50
Shahrin Abd Wahid

BHXJXJIILDD

13/6/14 16:51

Komentar Daiyan Trisha Kerana Kau Lirik Ost Dee